Radiokomunikace

13. ledna 2007 v 11:55 | hanci |  Počítač
Tak snad už mám nejhorší za sebou. Pokusím se to vše vylíčit. Byla jsem z toho všeho už hodně na nervy, ale snad to bude dobré.
Musím říct, že mně až vhrkly slzičky do očí, když jsem uviděla všechny ty Vaše příspěvky. Strašně moc Vám všem děkuji za účast a přání dobrého konce.
Jirko, Tobě píši zvlášť, protože i kdybych měla nakrásně nějaké problémy s Radiokomunikacemi, tak to bylo čistě moje rozhodnutí a Ty jsi jenom řekl svůj názor. Tak, prosím Tě, neměj obavy, že mám něco kvůli Tobě. Radilo mně to hodně lidí, nebyl jsi sám.

Tak nejdřív bych měla říct, jak jsem na tom byla u O2.
§ měsíčně jsem platila nájem 863,- Kč (internet a telefon, hovory ještě zvlášť)
§ rychlost připojení byla 512 kb/s
§ limit byl 1 GB na měsíc !!!!
§ připojení, o kterém asi píše Radka, že se dělí se 4 lidmi, tak takového jsem nic nemohla využít, ptala jsem se více firem, ale v místě, kde bydlím, nejsou jakési ty body, přes které se vysílá (vy budete všichni vědět, o co jde), takže připojení nebylo možné; našla jsem pak jednu firmu, která by to specielně pro mě udělala (nikdo jiný v blízkosti o to neměl zájem), ale musela bych bývala zaplatit 6 tisíc za natažení toho kabelu atd. Pak bych platila cca 350,- měsíčně nájem - za telefon i internet dohromady. Ale já jsem ty peníze neměla a ani jsem si je nemohla půjčit (figurovalo tam neustále to naše šílené okno, které musí být do dubna hotové). Navíc, když se mně podařilo jednou mluvit s technikem té firmy, tak mně odpovídal velmi a velmi vyhýbavě a řekl mně, že od nového roku se budou všechny ceny měnit - směrem nahoru, samozřejmě. Takže po zvážení veškerých možností jsem se rozhodla pro Radiokomunikace, které mně byly dosti vřele doporučovány z mnohých stran.
Zvedla jsem tedy telefon a začala jednat s Radiokomunikacemi. Všechny ženy, se kterými jsem telefonem mluvila, byly úžasně ochotné, telefon byl bezplatný, bylo mně řečeno, že než se cokoliv začne s mým telefonem dít, budu informovaná jejich technikem, který mně všechno vysvětlí. Zapojení nového modemu by mě stálo přes tisíc korun, tak jsem se domluvila, že si to zařídím sama. Nový modem jsem dostala zdarma. I když jsem si před tím rokem zakoupila svůj modem od Telecomu, tady mně řekli, že podle označení, které jsem na dodacím listu měla, není poznat, jestli bude podporovat protokol PPPOE ANEX B, což bylo nutné, takže jsem si vzala ten nový. Ten mně přišel poštou na začátku týdne. Očekávala jsem tedy, že se ozve technik a že se s ním třeba domluvím, co mám udělat, že by třeba stačil ten můj starý modem, popř. že mně řekne, kdy mě budou přepojovat a já se na ten den domluvím s jedním známým, který mně modem nainstaluje. Bohužel, nikdo se neozval a když jsem ve čtvrtek ráno zrovna odesílala mail, najednou se vše přerušilo a nic nefungovalo. Zprvu jsem si myslela, že se jedná o nějakou poruchu (protože jsem očekávala ten telefonát technika, kdyby šlo o přepojení). Pak jsem ale zjistila, že nejde ani telefon. Když se v telefonu po několika hodinách ozval opět tón, ale nešlo z něho telefonovat, šla jsem k sousedům a ujistila jsem je, že je to bezplatná linka - vzala jsem jim ukázat dopis, který byl podepsaný generálním ředitelem Radiokomunikací, kde se píše, že uvedená linka pro zákazníky je bezplatná. Slečna u telefonu mně řekla, že když telefon nepůjde do druhého dne odpoledne, že se mám ozvat. Jenže to už by bylo páteční odpoledne a kdo by se v tu dobu se mnou bavil, že? Navíc, když jsem se chtěla ujistit, že je ta linka bezplatná, tak mně řekla, že ne, že zákazník platí jednu třetinu místního hovorného. Protože na této lince nejdelší dobu strávíte čekáním v pořadníku, platila jsem 15,- Kč. Bezplatná je ta linka pouze pro podnikatele. Pro domácnosti ne. Sousedi navíc mají jakýsi šílený, hrozně drahý tarif.
Druhý den ráno telefon nešel, tak jsem šla znovu, ale volala jsem na číslo, které je všude uvedeno jako určitě bezplatné (bylo mně to nepříjemné kvůli sousedům, volat na linku, která se platí). Slečna mně řekla, že si mám na svém přístroji zkusit stisknout jakési tlačítko pro tón. Vůbec jsem nevěděla, jestli je na telefonu mám. Naštěstí jsem je měla, takže po vyzkoušení jsem skutečně mohla telefonovat. Je to napořád - když chci telefonovat, musím zvednout sluchátko, stlačit tlačítko s hvězdičkou a pak teprve mohu vytáčet volané číslo. Pak telefon funguje.
Nejlegračnější mně připadalo, když jsem dostala na mobil zprávu, že mně na internet přišly veškeré údaje, které potřebuji k připojení internetu, ale já se nemohla připojit, protože jsem ty údaje neměla. Takže jsem znovu volala na bezplatné číslo. Tam mně řekli, že musím volat na to číslo, kde platím. Čekala jsem cca půl hodiny, protože jsem byla třetí v pořadí. Slečna mně nadiktovala potřebné údaje na zapojení modemu. Řekla mně, že si budu muset koupit nový telefon v případě, že by mě příliš obtěžovalo to mačkání tlačítka s hvězdičkou (- neobtěžuje). Že telefonovat jinak nebudu moci.
Pak přišel můj známý a zapojil mně modem. Vše šlo dobře, tak zkusil PC restartovat a ejhle, internet nic. Mořil se s tím tady hodnou chvíli a zkoušel všechno možné, protože je přece normální, že když zapnu PC, kliknu na ikonu Mozilla Firefox, tak se mně objeví už připojený - u mě - Seznam.cz (měla jsem to tak nastavené). Nakonec mně řekl, že asi budu muset při každém spuštění PC kliknout na ikonu modemu a připojit se, jak jsem to dělávala kdysi, když jsem měla internet na pevnou linku. Pak ho napadlo, podívat se do návodu - a ono to tam bylo uvedené. Není to připojení přímo k síti. Je to nevýhoda. Říkal, že jsme měli zkusit připojení na ten starý modem, ale on už spěchal, tak jsme to nechali být. Zase tak strašné to není - kliknout třikrát po spuštění PC a pak to celý den jde. Jen bylo legrační, když jsme opět volali na tu informační linku, tak nám slečna nedokázala nic říct, nic vysvětlit. A to by přece měla vědět, když tam sedí za tím účelem, aby radila.
Takže jsem si konečně mohla na mailu přečíst veškeré informace, které mně byly před tím zaslány. Tam jsem se dověděla, že kdybych měla jakékoliv problémy, tak mně ochotně poradí technik na telefonu, který se platí 10,- Kč za minutu.
Existují tedy tři telefony: 800 400 200 - ten je zdarma, ale nic Vám tam neřeknou, je to jen informační a odkáží Vás na tel. 844 111 154, který mají zdarma jen podnikatelé, "obyčejný" člověk platí 1/3 tarifu za místní hovor a pak je číslo 900 101 414, kde Vám technik ochotně poradí v době od 8.00 do 18.00 v pracovní dny za částku 10,- Kč za minutu.
Podmínky u Radiokomunikací:
§ mám Premium ADSL - rychlost 1021/256/KB
§ bez limitu (to pokládám za největší výhodu)
§ nájemné za měsíc - internet a telefon = 772,-- s daní (plus provolané impulsy); to je o cca 100,- Kč levnější než u O2
§ tarif - špička = 1,13 Kč, mimo špičku = 0,60 Kč; do mobilní sítě 4,75 a 4,49 Kč / min. Mám pocit, že i toto je nepatrně levnější, než u O2
§ nevýhoda je ta, že se musím po zapnutí PC připojovat na modem a u telefonu musím zmačknout tlačítko s hvězdičkou, kdykoliv chci vytočit číslo. Možná, že když se vyzkouší původní modem, půjde automaticky jako dřív.
Ten můj známý, který mně taky Radiokomunikace doporučoval, mně řekl, že když se mnou tehdy mluvil, tak nevěděl, že je to vlastně Bluotone a s tím prý jeho známý měl značné potíže při vyřizování různých problémů, jednalo se hlavně o laxnost, liknavost při vyřizování.
Doufám, že mnoho problémů nebude a že poběží vše dobře. Moc si to přeji.
Ještě pořád čtete? To se divím, jestli ano. Jak s hrůzou zjišťuji, je to úplný román.
A to je už úplně všechno, teď jen mně držte palce, aby vše fungovalo, jak má.
Moc Všechny zdravím.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 anina anina | 13. ledna 2007 v 12:19 | Reagovat

Hančí,jsem ráda, že jsi v éteru..

To víš, že jsem si to přečetla celý.

Fakt ti přeju, at už od netu s komplikacemi máš klid napořád.Pevnou linku nemám. Ale u O2 se snažím najít vždycky něco abych mohla na ní občas levněji, např.po 19.hod. mám hovor na pevnou i na svého operátora za 1.30 za min.ale musím přendavat simkartu s jiným číslem.

Za internet platím 455 Kč měsíčně, ale je v tom i kabelová TV ten nejlevnější balík, ale ten má asi 25 programů.To bych ani nepotřebovala.Byla jsem v Praze spokojená s UPC, ale co bydlím od Prahy, tak tady to není, ale je tu jiná menší firma.

Kdyby mě dcera ve všem neporadila, bylo by to pro mě dost náročný zjištovat co a jak nejlíp...

Tak at to běží Hančí:)

2 anina anina | 13. ledna 2007 v 12:23 | Reagovat

Vím, že O2 je sice nejdražší, ale u Vodafonu v létě na chatě nechytám signál a nejen tam, tak to jsem pak kvůli přerušení signálu volala třeba na pětkrát, tak to nakonec vyšlo ještě dráž.

3 duna duna | Web | 13. ledna 2007 v 13:41 | Reagovat

To víš, že jsem to přečetla celý, ty dokážeš popsat zajímavě i takový věci jako jsou rozdíly mezi poskytovateli Internetu :-)))Držím palce, ať už všechno šlape tak, jak má. My máme net přes kabelovku a (musím to zaklepat) zatím bez větších problémů.

4 Jirka* Jirka* | 13. ledna 2007 v 16:06 | Reagovat

Vyčerpávající výpověď Hančí :-) Díky. Snad to bude už dobré, i když ty drobné problémy s telefonem jsou nepříjemné. U přihlašování na internet osobně radši volím manuální cestu, kdy musím povolit připojení, nemám automatické připojení, protože by se počítač mohl připojovat sám kdy chce, a to nemám moc rád :) A ten telefon - nejde o nastavení tónové volby? Pokud má tvůj telefon tuhle funkci, tak se divím, že není někde trvalý přepínač této volby (pulsní/tónová) a musíš mačkat tu hvězdičku... ale v tom se moc nevyznám. Nicméně gratuluji k úspěšnému zvládnutí cizích problémů a od teď sleduj internetové vysílání od rádiových až po televize a zapomeň na nějaké gigabajty :-) Ať se daří...

5 hanci hanci | Web | 13. ledna 2007 v 17:01 | Reagovat

Jirko, dík. Na ten telefon se ještě zeptám, ale prý už je moc starý - možná už je starý deset let, nevím přesně - až to vyjde, tak si koupíme nový, už jsme s tím trochu počítali, protože ta tlačítka už vždycky nejsou dostatečně stisknout. a to jsi mně udělal radost, že se připojuješ stejně, to moc děkuji za tu informaci.

Duno, já jsem to všechno vypsala taky i proto, že kdyby někdo rovněž přestupoval k Radiokomunikacím, tak aby měl co možná nejpodrobnější informace. Mohlo by se to hodit. - jinak, já všechny takovéhle akce silně prožívám - i z toho důvodu, že se bojí, že budu muset platit něco navíc, když se vyskytne nějaká komplikace.

Ještě sem pak napíši, kolik budu platit odstupného za dva měsíce - měla jsem smlouvu s O2 do poloviny března. Z toho mám ještě docela strach, i když mně V Radiokomunikacích tvrdili, že to nebude víc jak 2 stovky.

všechny moc zdravím.

6 ghost ghost | Web | 14. ledna 2007 v 0:56 | Reagovat

Právě se mi podařilo odhlásit pevnou linku u Telecomu (tedy vlastně už O2) a tím se zbavit i Tele2 (teď už vlastně Radiokomunikací), a plně s Tebou soucítím. Z Radiokomunikací jsem musel informace (u nichž bych předpokládal, že mi je poskytnou automaticky) pracně páčit, odkazovali mne na jejich Webové stránky, ale ty jsou pro mne zoufale nepřehledné a jen zřídka jsem nalezl to správné místo. Byla to pro mne, i když mne od počátku ujišťovali, že jsou levnější než O2, díky absenci korektních informací, poměrně drahá zkušenost.

Přes UPC mám TV, připojení k internetu, a teď ještě navíc i pevnou telefonní linku. Míval jsem s UPC zpočátku horší zkušenosti, ale zdá se, že jim to začíná fungovat stále lépe.

7 Jirka* Jirka* | 14. ledna 2007 v 9:44 | Reagovat

Ghoste, na kolik peněz to přijde? Jestli si dobře pamatuju, tak UPC bylo nejrychlejší ale zároveň nejdražší připojení, už kvůli tomu, že samotný internet nelze. Navíc jen tam, kde je kabelový rozvod. Už jsem ale dlouho nedostal žádné informace a nerad bych jim křivdil...:)

8 Lenka z Luleå Lenka z Luleå | 14. ledna 2007 v 10:17 | Reagovat

No rovnez jsem to precetla cele jako ostatni a akorat me prepada smutek. Z toho, ze napriklad v Cechach si clovek koupi vysokorychlostni pripojeni a hned ho omezujou tak nesmyslne malym limitem prenosu dat. My mame broadband a vubec zadny limit nemame. V e Svedsku si dli za cil dodat internet do posledni chalupy na vesnici, aby se lidi vzdelavali, meli moznost komunikace a zeme se rozvijela. A tak je vsude, dratem vzduchem, pres televizni kabel, telefon, elektriku, radio, satelit a ja nevim co vsechno.. ale je pristupny a relativne levne. Jenze v Cechach s emusi vydelt na vsem, i na tech pitomejch pytlikach na kosmetiku, kdyz odletate z Ruzyne.  

Hanci, moc ti drzim palce, at ti to funguje. Moje maminka ma pripojeni pres O2, lokalni wifi sit bohuzel je u nas odstinena panelkem vedle a nic jineho se u ni neda chytnout. Obcas to O2 pripojeni take zazlobi, ale zpravidla to do nekolika minut odstrani, takze z te nabidky co je se nam to zdalo nakonec nejlepsi. Jeste jednou moc zdravim a budu se tesit na dalsi dlouhe clanky... Lenka

9 Marie Marie | E-mail | 14. ledna 2007 v 17:29 | Reagovat

....jeje hura jsi tu...sama jsem tim taky prosla a nakonec jsem si poridila gprs od eurotelu...data neomezena ..rychlost tez velmi dobra a cena 740 za mesic...ale i tak se tsim na tvoje pismenka

10 hanci hanci | Web | 14. ledna 2007 v 18:13 | Reagovat

Ghoste – škoda, žes mně to neřekl, když jsem uvažovala, že k Radiokomunikacím  přestoupím. Ale snad to bude dobré. Já bych si ale stejně nemohla nikoho jiného vybrat, protože bydlíme na špatném místě a není k nám spojení. takže je to vlastně jedno. co je to UPC nevím, ještě jsem o tom neslyšela. Ale v Praze jsou jistě mnohem větší možnosti, než na malém městě. Zatím mně to jde výborně, tak to snad bude takové i nadále a nebudu muset s nimi moc komunikovat. Zdravím.

Jirko, taky zdravím.

Lenko – no to víš, tady to bude trvat asi hodně dlouho. Asi si zakládáme na tom, že nedáváme peníze na vzdělávání. Jakoby nikoho nezajímala budoucnost. doufám pevně, že nebudu mít problémy. A moc zdravím. – Jo, ještě něco, jestli sem ještě zajdeš. Ta mailová adresa, cos ji uváděla na svém blogu – víš já se v tom moc nevyznám, jestli to vůbec je mailová adresa. Napsala jsem ti dlouhý mail, odeslala a dostala jsem zprávu, že to nelze doručit. Já jsem - co se týče internetu - absolutně nepopsaný bílý papír. Nic nevím, žádné zkušenosti nemám. Jestli sem ještě nahlédneš, tak mně to vysvětli. dík. Moc zdravím.

Marie – dík moc za komentář. Takže ta moje cena je podobná a žádný limit. co je to gprs – to vůbec nevím. Vy jste tady všichni tak sběhlí a máte tolik vědomostí v tomto směru. Já jsem naprostý hlupák. Ale jsem ráda, že vůbec jsem se naučila na blogu alespoň něco. Doufám, že to půjde i nadále. Moc zdravím – a doufám, že moc nezklamu co se týče toho psaní. Nějak se teď nemohu moc soustředit.

11 ghost ghost | Web | 15. ledna 2007 v 1:42 | Reagovat

Jirka*: pokusím se to popsat, možná trochu nepřehledně.

Telefon - paušál 330,- (hovor v síti UPC zdarma, na mobil 4,87 Kč/min., na pevnou od 19 do 7 zdarma a od 7 do 19 za 1,14 Kč/min.), ale první dva měsíce telefon bez paušálu - promo nabídka. Podle mne o poznání levnější než ostatní nabídky. Při rušení O2 jsem si dohodl ještě půl roku možnost příchozích hovorů za 1,- Kč, než to odpojí úplně - nouzová trojmístná čísla samozřejmě fungují.

TV nabídka Mini 199,- plus HBO 315,- (TV celkem 514,- Kč) plus Internet Light 779,- Kč (download 2560 kb/s - upload 256 kb/s - pro uvedené rychlosti zaručený limit 20 GB/měsíc)... sečteno a podtrženo celkem by to mělo být měsíčně 1293,- ale jako balíček je to za 999,- Kč, tj. sleva 294,- Kč. Doposud jsme měli za stejnou cenu to samé, ale u internetu poloviční rychlosti.

12 ghost ghost | Web | 15. ledna 2007 v 1:59 | Reagovat

Hančí: přiznávám, že ty změny názvů poskytovatelů se seběhly takřka najednou a já se v tom vůbec neorientoval a zpočátku jsem netušil, za co komu platím :-)

Radiokomunikace asi fungují, jinak by se nechytly. Ale mně to přijde, že každému jde hlavně o to, aby se nikdo nevyznal v tom, co vlastně nabízí. Mně zatelefonovali a nabídli levnější telefonní poplatky - tak jsem to přijal. Od 19 do 7 jsem měl mít O2 (zdarma za paušál) a od 7 do 19 Radiokomunikace (bez paušálu). Co mi neřekli, dokud jsem si nezačal stěžovat - že od 19 do 7 musím telefonovat se čtyřmístným předčíslím, aby to šlo přes O2, jinak to půjde přes ně a oni to vyfakturují jako běžné hovory mimo špičku. Což se stalo a já byl na mrtvici, protože jsme volali jen večer ale hodně, a já platil jak mourovatý.

Navíc mi nabídli kontrolu účtu přes internet a faktury mailem - ale faktury mailem mi nechodily, místo toho poštou upomínky (s výhrůžným textem). Pak jsem zjistil, že se dá cosi kdesi zaškrtnout, a budou mi faktury chodit mailem. Přišla mi jedna. Načež se Tele2 změnilo na radiokomunikace, WEBové stránky byly úplně jiné a od té doby jsem se ke svému účtu u nich prostě nepřipojil, ani za asistence jejich telefonistky.

Na UPC jsem přešel těsně před Vánoci a nějak jsem si nedal dohromady, že přecházíš k Radiokomunikacím.

Ale kromě tohohle - telefon fungoval, a to je asi to nejdůležitější. Jen mi přišlo, že jakmile lapnou zákazníka, přestane je zajímat.

Původně jsem byl připojený přes WIFI a fungovalo to, jenže tady na sídlišti si WIFI pořídila spousta firem a začal v tom být zmatek, tak poskytovatel změnil vysílací frekvenci a už se jim nepodařilo mne připojit. Tak jsem volil UPC - přes pevnou to tu lidé měli a zrazovali mne od toho.

13 Lenka z Luleå Lenka z Luleå | E-mail | Web | 15. ledna 2007 v 14:14 | Reagovat

Jejda Hanci, chyba byla na me strane, ten odkaz na mail byl spatne, uz jse snad opraveny ... A ten co ti pisu v tomhle okenku u tebe je spravny, takze se budu moc tesit na mailik... :-)))

Snad uz dam brzy zase nejaky obraek na blogg, vcera jsme si dokonce s Filipem malovali akvarelovymi pastelkami, tak mam zase co ukazat... :-)))

Moc zdravim....

Lenka

14 hanci hanci | Web | 15. ledna 2007 v 14:42 | Reagovat

Lenko, tak nevím, co zase dělám za chybu, protože když jsem si tady tuto Tvoji mailovou adresu chtěla přidat do adresáře, tak mně to neustále červeně psalo, že je to neplatná adresa. Ach jo, se mnou je to těžké. Ale já tu adresu normálně zkopírovala, takže tam žádná chyba není. Několikrát jsem to kontrolovala.

Víš co, já Ti tady napíši svoji adresu a napiš mně, já pak budu moci odpovědět a tu adresu si uložit.

tureczka@seznam.cz

Snad to tak půjde a moc dík za trpělivost se mnou.Moc zdravím.

15 hanci hanci | Web | 15. ledna 2007 v 14:49 | Reagovat

Ghoste, zdravím. To je úplně v pořádku. Já jsem stejně jinou možnost neměla, jak už jsem psala. A šlo mně o to, abych to měla co možná nejlevnější a jsem ráda, že nemám limit. doufám pevně, že nebudu mít v budoucnu problémy s fakturací atd.

A nakonec, kdyby to bylo nějaké divoké, tak mohu zase přejít jinam - no mohu, tady kde bydlím, tak asi ne, zatím, až tady bude víc zájemců a nějak se to tady upraví.Hezké dny - tady svítí od rána sluníčko jak divoké.

16 Jirka* Jirka* | 15. ledna 2007 v 16:00 | Reagovat

ad 11) Ghoste, díky za upřesnění, to už tedy vypadá lépe, než kdy předtím. Celková cena vychází docela jako únosná a když si uvědomím, co všechno balíček obsahuje, tak i výhodná...

17 hančí 2 hančí 2 | E-mail | 13. února 2007 v 11:50 | Reagovat

mé špatné zkušenosti s RADIOKOMUNIKACEMA stále trvají. uvažuji o odstoupení od smlouvy. Je to stejné jako u Vás.

Dne  11.12.06 jsme obdrželi přes e-mail vyplněnou objednávku (1130300001343) pro zřízení služby Premium ADSL 2006. Podepsanou jsme jí 13.12.06 odeslali na uvedenou adresu. Ve smlouvě byl a uvedena cena za modem: zdarma.. 2.2.07 večer přišla SMS zpráva na mobil (proč ne na kontaktní e-mail), že modemy zdarma již nejsou  a že si máme objednat  přes internet  v E-shopu  RADIOKOMUNIKACÍ a.s.  modem  lepší a za výhodnou cenu – k dodání do 5 dnů. To jsme  hned v pondělí 5.2.07 (dříve to nešlo, protože doma e-mail nemáme) učinili. Vyplnila jsem vše potřebné, registraci, kontakty včetně e-mailu. Objednávka byla e- mailem  zpětně potvrzena pod číslem 1170681314.

8.2.07 dopoledne přišla opět zpráva SMS na mobil, že služba ADSL je aktivována a konfigurace mi je odeslaná na e-mail (uvedený kontakt ve smlouvě). Ten den byla telefonní linka bez signálu. Druhý den již byla linka v provozu, ale jaké máme účastnické číslo jsme nevěděli, protože avizovaná konfigurace do dnešního dne nedošla.Volala jsem  na Zákaznickou linku, tam jsem se po svém dotazu dozvěděla  Zákaznické číslo a hlavně účastnické číslo. Objednaný modem nebyl, tak službu ADSL jsme nemohli aktivovat, nehledě na to, že jsme stále neměli slíbenou konfiguraci.

9.2.07  jsem poslala 5 e-mailů na všechny dostupné adresy E-shopu s dotazem, co se děje s mojí objednávkou. Když jsem se podívala do Podpory, bylo  uvedeno, že nemám nic objednáno. Odezva žádná.

Ten den večer jsme zjistili, že hovory k nám jdou, ale od nás nejdou. Následující den po dvou reklamačních hovorech (z mobilu) nám bylo řečeno, že by to mohlo být odstraněno přepnutím telefonu na tónovou volbu. Proč jsme na to nebyli upozorněni?

12.2.07 jsem nejen telefonovala, ale i posílala e-mailem  na reklamace dotaz co je s mojí objednávkou modemu. Nedostala jsem zase žádnou odpověď.

Takže platím za něco co nemám a asi mít nebudu. To čekají, až bude končit zvýhodněná cena a nabídnou další řešení? Potvrzenou smlouvu s Provozovatelem také nemáme, což je ve  všeobecných podmínkách.

Přístup k zákazníkovi je opravdu zvláštní.

18 hanci hanci | Web | 15. února 2007 v 10:33 | Reagovat

ad 17) - srdečně zdravím. Mně už vše funguje docela dobře a jsem zatím spokojená. Ovšem máte pravdu, ten přístup k zákazníkovi je zvláštní. Já jsem pak měla asi štěstí, "natrefila" jsem na dobrého mechanika, na kterého jsem byla přepojená telefonem - ten mně vše vysvětlil. Zatím jsem tedy spokojená. Napsali mně teď, že se od února mění ceník - ještě jsem nebyla na jejich internetových informacích, tak nevím, co mě čeká. Snad to nebude nějaké hrozné.Ale o změně cen mě informovala i jiná firma, u které jsem se dotazovala, když jsem se rozhodovala, jestli přejít k Radiokomunikacím. Tak to asi bude u všech firem - ta změna.

Přeji vám, aby vše dobře dopadlo.

19 terzeus69 terzeus69 | E-mail | 16. února 2007 v 8:23 | Reagovat

nahodou jsem narazil na tvuj blog kdyz jsem hledal pro znamou parametry pro na staveni adsl od te same firmy muzu ti rict nejsi v tom sama takle se chovaji asi ke kazdemu a ja mam vycitky

ze jsem ji to doporucil ale co nadelam :-( dnes jim jdu volat.protoze modem zdarma poslali ale neposlali zadne jine udaje o prihlaseni

20 hanci hanci | Web | 16. února 2007 v 20:59 | Reagovat

Tak jak vidím, ještě jsem na tom byla nejlépe z vás. ale mám docela obavy, jak to bude probíhat dál. Přišla mně zpráva, že se od 15. února mění ceník, ale na jejich informacích jsem nic nenašla. Je fakt, že se v tom hledání moc nevyznám, ale zase si myslím, že to bych tam uviděla. Tak nevím. Mám docela strach, že se služby hodně zdraží.

Já jsem jinak spokojená, žádný limit a zatím je to levnější, než u O2.

Oni by ty údaje měli poslat na mobil. Nejlépe je tam zavolat, mně to pak řekli přímo do telefonu.

Držím palce.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama