Vysvětlení a omluva

21. února 2007 v 16:11 | hanci |  Jak jde život

Až téměř do této doby jsem nevěděla, jak zjistit poslední komentář k mým článkům, tedy i k těm starším.


Až mně to můj drahý "dvorní rádce" přes blog objasnil, začala jsem se probírat staršími blogy a s politováním jsem zjistila, že na mě byly vzneseny různé dotazy, např. ohledně slinivky, šedého zákalu atp. Neodpověděla jsem na ně, protože jsem o nich nevěděla. Nedokázala jsem se ani spojit s tazateli. Tímto se tedy omlouvám všem, kteří mě žádali o radu, popř. informace - nebo i těm, kteří jen tak napsali komentář k některému z mých článků a já jsem neodpověděla. Ne proto, že bych nechtěla (snažím se na úplně všechny komentář odpovídat), ale proto, že jsem o nich nevěděla.

Rozhodla jsem se to sem napsat proto, že jsem před pár dny narazila opět na komentář - k článku o malíři V. Komárkovi - z 5.12.2006 17:22

"Proč nenapíšete o výstavě Alenky Synkové a Vladimíra Komárka na web www.komarek.wz.cz?"
--------
Jak je vidět, je to komentář z 5/12/06 a já jsem ho objevila až teď. - Stejně ale nevím, jak bych tam mohla napsat. Já se v těchto věcech vůbec nevyznám. A taky bych si to ani nedovolila. No ale určitě bych na tento komentář bývala zareagovala, kdybych ho včas objevila.
Všechny zdravím.
------------------------------------
P.S.: Přes veškerou snahu, smazání článku, nové napsání a různé pokusy o opravu písma, se mně nedaří to napsat tak, aby část textu nebyla napsaná tučným písmem. absolutně nevím proč, protože jsem to psala normálním písmem, až po zveřejnění se objevilo tučné písmo. A také se část textu objevila až po zveřejnění napsaná menším písmem. Je to jako zaračované, nejde to nijak změnit. Omlouvám se, nemám ráda neupravené texty. Štve mě to.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jirka* Jirka* | 21. února 2007 v 22:35 | Reagovat

To je důkaz toho, že člověk může stále objevovat nové a nové věci :o) Tomu se prostě neubráníme, ani nehceme :) Upravení písma by mělo vyřešit označení dotčeného textu kursorem a zmáčknutí ikony pro tučné písmo (samozřejmě v módu "upravit text" u článku)

2 hanci hanci | Web | 21. února 2007 v 23:06 | Reagovat

Jirko, to jsem dělala nejméně pětkrát. Protože se to nezměnilo, tak jsem celý článek smazala a napsala znovu a zase se to naprosto stejně objevilo takhle. Je to jako začarované. Nechám to být, sice mě to štve, protože mám ráda věci upravené, ale nedá se nic dělat.

Já jsem Ti zapomněla napsat ještě něco. Musel jsi hrozně škytat, protože před malováním jsem na tebe intenzívně myslela - a sice při tom, jak jsem naložila se všemi šňůrami od PC, když jsem ho balila do igelitu. Všechny šňůry jsem si označila s papírkem a popsala, k čemu patří a dala do igelitového sáčku a zavázala - aby to nespadlo. Dělala jsem to hodinu, protože jsem měla obavy, že si Pc budu po malování zapínat sama - z PC jsem šňůry nevyndávala, to už bych pak sama nikdy správně nezapojila. No - všechno bylo zbytečné, zapojil mně to vnuk.Škytnul jsi alespoň jednou? Říkala jsem si, jak moc by ses asi smál, kdybys mě při té činnosti viděl. Vnuk se zetěm se mohli potrhat smíchem. No ale bývala bych si ho v klidu zapojila sama, tím pádem.

3 ghost ghost | Web | 22. února 2007 v 0:01 | Reagovat

To velké tučné písmo myslím dobře odpovídá naléhavosti toho, o čem jsi psala :-)

Nic si z toho nedělej, dnes se mi v práci počítač choval jako podroušený - když jsem chtěl uložit opravenou práci, počítač mi nahlásil, že dané soubory smím jen číst ale nikoli měnit nebo ukládat, a když jsem se chystal končit, počítač mi oznámil, že poměrně důležitý soubor na disku prostě není (pět minut před tím tam ale zcela jistě musel být). Snad to ráno bude lepší :-)

4 Syn Syn | 22. února 2007 v 0:45 | Reagovat

A jak jinak se dá zjistit poslední komentář ke starším článkům, než že se tam podívám? Nebo si pamatuji počet komentářů a když projíždím stránku s články, tak mi nesouhlasí počty.... Nebo je nějaká jednodušší metoda, jak zjišťovat tyto poslední komentáře? Nebo v čem je problém?

Nějak jsem nezachytil smysl ....

5 Jirka* Jirka* | 22. února 2007 v 1:56 | Reagovat

ad2) a já myslel, že je to ta nová sousedka odvedle :o) no nic, alespoň si na mě lidi vzpomenou přes něco jiného :o) U toho formátování bych ještě zkusil označit úplně celý text a nastavil bych mu vlastnosti kompletně jako celku, ale je možné, že tady zase řádí nějaký šotek, kterého je lepší ignorovat a při příštím příspěvku dá určitě pokoj. Proč si dělat příliš velké starosti s něčím, co zato nestojí... :o)

ad4) v uživatelském menu na obsluhu blogu je možnost zobrazení komentáře podle doby jejich vložení ("žebříčky-nejnovější komentáře") takže potom vyjedou chronologicky řazené bez ohledu na pořadí a stáří vložených článků. Předpokládám, že to má Hančí na mysli. Našel jsem tak například spoustu spamů u starých článků, ale naštěstí i hodně zajímavých komentářů, protože spousta lidí ke mně přijde přes vyhledávač na konkrétní věc v konkrétním článku. Ostatně jsem radši, když nechají komentář u toho příspěvku, kterého se to týká, takže do toho přehledu se dívám celkem často...

6 Helazd Helazd | Web | 22. února 2007 v 9:08 | Reagovat

Ahoj Hančí, nic si z toho nedělej. Ono se to takhle velké dobře čte.

Nové komentáře na mém blogu se mi automaticky odesílají na e-mail. Pokud mi někdo přidá komentář kamkoli vím to prakticky hned (samozřejmě pokud jsem připojená).Ale hodně lidí má i ty žebříčky kometářů. Určitě ti někdo poradí, jak na to.

Měj se hezky.

7 Aja Aja | 22. února 2007 v 14:21 | Reagovat

Další obrazy mé přítelkyně Jitky

28.1.2007 11:29 | hanci | Hosté v galerii

..........................................

[22] Aja, 11.2.2007 22:02

Můžeš namalovat podobný jako je č.2 pozadí jen víc spojené bez okrajů, jako když vítr foukne rozetřené z leva doprava jen vlevo mírně sytější, uprostřed silnou červenou tečku a zní pouze vpravo okraj tečky štětcem rozmazán, pak červená vpíjí se do barev pozadí , po kratičkém tahu s pozadím splývá až docela zaniká ???? Pokud ano , děkuji a již se těším. Dobrou noc

8 hanci hanci | Web | 22. února 2007 v 16:02 | Reagovat

Všem děkuji za komentáře.

Jirko, měla jsem takovou mírně posmutnělou náladu. Tvůj příspěvek mě tak rozesmál, že jsem slzela. A hned je mně lépe. Moc dík.

To co píše, jsem taky zkoušela, nic nepomohlo.

Máš pravdu, měla jsem na mysli žebříček - nejnovější komentáře. Je to fajn, nemusím nic pracně vyhledávat - a navíc, já už si nic nepamatuji, zdá se mně často, že za chvíli nebudu vědět ani svoje jméno a vůbec nic o sobě. (Třeba to pak taky bude k něčemu dobré.)

Helazd - no to máš bezvadné, to bych si taky přála mít, ale nevím, jak to nastavit, možná to jde jenom na bloguje.cz a ne na blog.cz - nevím.Moc se mně líbí taky ten způsob, že po pravé straně článku jsou vidět začátky posledních komentářů. Ale jsem ráda, že to umím s tím žebříčkem.

Ajo, na Tvůj komentář jsem nedávno přišla a hned jsem ho předala autorce obrazů. Možná Ti něco napíše k tvému příspěvku, protože si nebyla jistá, jestli se nejedná o legraci. Jako úkol by to prý docela brala. Ale nemohu za ni mluvit, to se musí rozhodnout ona sama. Ona často dělala obrazy i na zakázku, tak aby se hodily do interiéru.

Syn - tak už je ti snad vše jasné po té odpovědi Jirky.

Ghoste, nasmála jsem se u Tvého komentáře stejně, jak u Jirkova. Nejsem fakt škodolibá, ale měla jsem ohromnou radost, že takové problémy mohou nastat i u takového odborníka, jako jsi ty. To opravdu potěší, už si nepřipadám, že jsem takový příšerný pitomec.

Všechny moc zdravím.

9 Syn Syn | 22. února 2007 v 16:52 | Reagovat

No vidite, to jsem taky netušil takový možnosti...

10 radka radka | 22. února 2007 v 19:30 | Reagovat

Ja jsem se teda hned sla podivat na nejsnovejsi komentare a nemohla jsem se dostat do vlastniho blogu. Pry nemam zaplou podporucoocies (takhle dohromady to tam bylo) Tak jsem na to cucela jak pako a zkusila to znovu a dostala se tam i bez podpory :o)

11 Aja Aja | 23. února 2007 v 10:40 | Reagovat

Děkuji za odpověď :-)

Myslela jsem to vážně, viděla jsem to ráno 4.2. Pozdravuj přítelkyni Jitku. Zatím se budu těšit a přeji klidné dny.

12 ghost ghost | Web | 23. února 2007 v 17:30 | Reagovat

Hanči: nejsem žádný odborník, jsem typický uživatel počítače. Jen tím, že jsem u počítačů už nějakou dobu, tak se v nich trošku orientuju.

Nicméně jsem počítač vypnul a zapnul (byl zapnutý už asi dvacet dní a nocí) a potom jsem vyházel nějaké soubory, které nepotřebuji, a nakonec jsem udělal defragmentaci. Vzápětí jsem opět počítač vypnul a zapnul. Teď už by se měl chovat nějakou dobu zase normálně. Ale předevčírem jsem byl docela zoufalý, protože jsem potřeboval uložit práci, abych všechno nemusel dělat zase znovu, a ještě jsem už honem potřeboval odejít - ale právě v takových chvílích se stávají věci nevítané (a někdy i nevídané).

13 hanci hanci | Web | 23. února 2007 v 18:04 | Reagovat

Tomáši, tak to máš naprostou pravdu. Vždycky v tu nejnevhodnější chvíli se stane něco šíleného. Jen rozdíl je v tom, že ty si víš vždycky radu, a já nikdy.

Ajo - dnes Tvou odpověď pošlu mailem Jitce. Co udělá, bude záviset jen na ní.

Radko, hlavně, že se ti to podařilo.

Všechny moc zdravím - a ještě něco - záda už jsou téměř dokonalá - ono tam cosi samo kamsi zaskočilo zpátky a ulevilo se mně. Ještě to není úplně ono, ale proti předchozím dnům - nádhera. - Jak málo chybí ke štěstí!!!

14 radka radka | 24. února 2007 v 8:39 | Reagovat

Hanci, preji ti ze srdce at je to uplne ono!!!! Zdravim :o))

15 hanci hanci | Web | 24. února 2007 v 15:09 | Reagovat

Radko, dík. A taky zdravím a přeji hezký weekend.

16 anina anina | 24. února 2007 v 20:31 | Reagovat

Hančí, ahoj, myslím si jako Ghost, že to tlusté písmo tam  ne vadí, jednak se mi to zdá prkotina a pak jsem si fakt myslela, že je to záměr :)

Snad tě taky uklidní, že moje kousky s počítačem jsou v porovnání s tvými slabým odvarem. Někdo se diví jak jsem asi nemožná, ale moje děti a jejich kamarádi, nevím proč se diví, že si poradím aspon tak jak umím a na všechno jsem si přišla těžce sama, samotinká...teda skoro a většinou.

A že ti přeju hezké dny, to je jasný :)

17 hanci hanci | Web | 25. února 2007 v 17:05 | Reagovat

Anino ahoj, moc zdravím.

18 Janycta Janycta | Web | 25. února 2007 v 21:11 | Reagovat

Já bych to tučný písmo ve článku nechala - opravdu vypadá, že tam patří:-)...

19 hanci hanci | Web | 25. února 2007 v 23:17 | Reagovat

Janycto, ahoj, moc dík za návštěvu. Já je tam musím nechat, ať chci nebo ne, zkoušela jsem to mockrát, ale prostě to opravit nejde. Tak už jsem to nechala být.Měj se moc hezky, moc zdravím.

20 Jirka* Jirka* | 6. března 2007 v 11:47 | Reagovat

Hančí, tady u nás je krásný den s modrou oblohou a jarním Sluncem, za chvíli jdu se psem nasát tu atmosféru trochu blíž, do přírody. Jen doufám, že u Tebe je to podobné a nejsi uvázaná na lůžko když se tak dlouho neobjevuješ. Pokud přecijen ano, přeji brzkou úlevu a záda bez problémů. Hezký den přeji :o)

21 hanci hanci | Web | 6. března 2007 v 14:13 | Reagovat

Ahoj Jirko - dík za komentář, za pozdrav a přání. Napsala jsem na vysvětlenou článek, jistě si ho přečteš. Moc zdravím. - Jo, tady je taky slunko, půjdu teď na chviličku ven, nemohu sice moc dlouho chodit, ale aspoň něco. už se těším.

22 ivzez ivzez | E-mail | Web | 7. března 2007 v 0:33 | Reagovat

[3], [12] Ghoste, v takovém případě většinou pomůže: "Soubor -> Uložit jako -> nový název" (ev. i do jiné složky). Když mi takhle začnou blbnout Windows, radši je co nejdříve přeinstaluji. Defragmentace pomůže jen občas.

Tyhle problémy jsou jedním z hlavních důvodů, proč mám vedle Windows nainstalovaný i Linux. Tam defragmentace není potřeba, dokud se disk nezaplní z více než 80%, kromě toho dostanu pod Linuxem ze svého počítače nesrovnatelně kvalitnější i rychlejší výkon.

Konečně se mi po asi 3/4 roce snažení a hledání informací podařilo zprovoznit pod Linuxem internet, takže teď se ještě naučit pracovat s grafikou (Gimp) a najít vhodný program pro psaní html a css (pod Windows mám oblíbený Metapad) a pá pá, Windows ...

23 ivzez ivzez | E-mail | Web | 7. března 2007 v 0:58 | Reagovat

Hančí, ten "tučný text" (opravdu se tam hodí a vůbec neruší) není tučný text, ale nadpis H2 (podívala jsem se do kódu).

Kdyby Vám opravdu vadil, tak v administraci vyberte v levém sloupci přislušný měsíc a v něm příspěvek, který chcete upravit. Klikněte na "Upravit text" a příspěvek se zobrazí v textovém editoru. Najeďte si úplně dolů a zaškrtněte políčko "Zobrazit HTML". Teď se nelekněte, zobrazí se Vám text příspěvku včetně značek HTML. Nevšímejte si značek"<" a ">", upravte jen to, co je mezi nimi.

Tak místo <H2> napíšete <p> a místo </H2> značku </p> (tak změníte nadpis druhé úrovně na písmo odstavce). POZOR: Tyto značky jsou "párové", tzn. "ohraničují" text na začátku <p> a na konci </p>.

V tomto textu máte místo prvních dvou odstavců 2x za sebou nadpis H2, takže byste musela celkem 4x přepsat "H2" na "p". Pak kliknete na tlačítko "Uložit a psát dál", znovu si načtete stránku s příspěvkem, a bude-li vše v pořádku, ukončite editaci tlačítkem "Uložit a dokončit".

Pokud by se vyskytla nějaká chyba (Blog.cz občas "stávkuje"), opravíte znovu a uložíte.

Přeji hodně zdaru.

24 ivzez ivzez | E-mail | Web | 7. března 2007 v 1:24 | Reagovat

Dodatek:

Vy používáte Firefox - tak si načtěte obě stránky najednou, každou v jednom panelu, tak si kontrolu výsledku trochu usnadníte.

25 hanci hanci | Web | 8. března 2007 v 13:44 | Reagovat

Ivzez - moc Vám děkuji za radu - ale nevím, jestli se toho odvážím. Zdá se mně to docela složité. Při mé smůle bych určitě udělala něco, co by zapřičinilo ztrátu celého článku i komentářů.

Já jsem nad tím přemýšlela a přišla jsem na to, že se to tak napsalo proto, že jsem tam zkopírovala ten odkaz - a ten byl nadepsán tučným písmem - asi podle toho nadpisu z okopírovaného komentáře H2 - jak píšete. No a pak už nepomohlo vůbec nic, i když jsem to celé smazala a přepsala, i ten nadpis z komentáře jsem odstranila, nepomohlo to. ale už to tak asi nechám. ale tuhle vaši radu si zkopíruji a dám do "rad", které shromažďuji, kdyby se to mělo někdy ještě opakovat. Moc Vám děkuji za snahu mně pomoci a přeji hezké dny.

Jo, Linux jsem taky měla, ale nepřipadal mně tak moc šikovný. Měla jsem ho kvůli tomu, že není tak náchylný na chytání virů - já to asi píši hrozně hloupě, ale určitě budete vědět, o co jde. Jsem víc zvyklá na Windows a připadají mně pohodlnější. ale to asi proto, že tomu moc nerozumím. Tak se mějte moc hezky.

26 ivzez ivzez | E-mail | Web | 10. března 2007 v 14:11 | Reagovat

Tak tady by pomohlo jen to ruční přepsání.

Máte pravdu, že Windows jsou pohodlnější a Linux méně chytá viry. Linux použvá cca 2 až 4 procenta uživatelů PC, takže pro něj také existuje daleko méně virů. Kromě toho už v sobě obsahuje antivirovou ochranu, takže další antivirus ani není potřeba. Já jsem se k Linuxu poprvé dostala, když mi "odešla" instalace Windows a po ruce jsem měla jenom CD s Linuxem. (Všichni známí byli na prázdninách a na dovolených. Když jsem nechtěla čekat, až se vrátí, nezbylo mi, než to zkusit.)

Linux také umí lépe využít paměť, takže práce v něm je i rychlejší. Ale nechci tady nic propagovat. Já mám v PC souběžně Linux a Windows, a myslím, že potrvá ještě dlouho, než si troufnu na samotný Linux - ještě moc toho v něm neumím a neznám.

27 ivzez ivzez | E-mail | Web | 10. března 2007 v 14:30 | Reagovat

DODATEK:

Já taky nejsem žádný odborník, ale běžný uživatel. Linux používám prakticky stejně jako Windows - tedy grafické rozhraní a klikání myší. Na stará kolena jsem zbláznila do počítače a těší mne objevovat jeho možnosti. Jenom se nebojím, že si něco rozhodím, protože v nejhorším případě můžu OS znovu nainstalovat a nastavit.

28 hanci hanci | Web | 10. března 2007 v 14:45 | Reagovat

No to je právě to, že když něco zkouším, tak už to pak mnohdy nejde napravit a musím někoho poprosit o pomoc. Tak už jsem raději experimentů zanechala.

Mějte se moc hezky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama