Slinivka - radost

22. dubna 2008 v 12:05 | hanci |  Slinivka
Před ne moc dlouhou dobou jsem tady napsala, že už nebudu psát o svém zdravotním stavu. Ale nemůžu to vydržet - mám velkou radost, tak jsem se rozhodla to sem napsat.

Připadá mně totiž, že právě prožívám nějaký zázrak - nebo hraji v nějakém filmu science fiction - nebo se probudím a všechno bude jenom sen - zkrátka nacházím se právě v t.zv. "Jiříkově vidění".
Moje diagnóza byla jasně stanovená podle opakovaných laboratorních výsledků:
zevně-sekret. funkce pankreatu Spofagnost test 12.2 % PABA norma 30% - závěr:
chronická pakreatitis s prokazatelnou značnou zevně sekretorickou insuficiencí (1989)
Helikobakter pylori (1996)
žaludeční hypersekrece (poprvé 1996)
duodenogastrický reflux (poprvé 1996)
collon irritabile (poprvé 1996)
lipomatoza pankreatu (08/06/07)
Po dobu 25 let jsem nemohla prakticky nic jíst, dostávala jsem často záchvaty, které byly opravdu hodně nepříjemné, vícekrát jsem byla při nich odvezená rychlou sanitkou do nemocnice - atd., atd. Od roku 2003 to už ani nebyl život, v jednom roce 9 záchvatů po sobě, žádné normální jídlo, téměř jen suché rohlíky a převařená voda - hrůza.
Když jsem letos v lednu absolvovala slinivkový dechový test, nemohla jsem uvěřit tomu, že jsem po snězení 2 dkg másla (to bylo nutné k tomu testu) nedostala záchvat, když dříve jsem ho dostávala po nesrovnatelně menším dietním prohřešku. Sice mně bylo hodně špatně, měla jsem bolesti atd., ale záchvat jsem nedostala. Koncem března jsem si uvědomila, že namísto 10 Kreonů denně mně stačí čím dál méně, pak dokonce už jen 2-4 Kreony denně. Při poslední kontrole v nemocnici v Praze třetího dubna jsme se s panem doktorem domluvili, že zkusím Kreon vysadit, protože test mně vyšel negativně a bylo mně čím dál lépe. Pan doktor mně řekl, že jednou z možných příčin mých potíží je Helikobakter pylori, který mně byl už dříve opakovaně laboratorně zjištěn. Dostala jsem ještě lék na zklidnění střev - ale ten jsem ani nezačala užívat, protože hned po první tabletce mně bylo hodně špatně.
Nemohla jsem vůbec uvěřit, jaká změna u mě nastává - začala jsem jíst bez Kreonu - postupně jsem přidávala jídlo. Z počátku mně střídavě bylo hodně špatně - na zvracení, těžko od žaludku, bolesti od pravého žebra až po levé a do levého boku - ale neměla jsem téměř průjem (základní průvodní jev při onemocnění slinivky), který jsem mívala po celá ta dlouhá léta - ale hlavně - nedostala jsem vůbec záchvat s těmi strašnými bolestmi. Postupně se mně stav zlepšuje (s menšími výkyvy - budu si totiž muset znovu vyčlenit jídla, která prostě nebudu moci jíst - nebo alespoň zatím ne).
Začala jsem pátrat po původu zlepšení. A uvědomila jsem si, že jsem užívala do konce března t.r. dva homeopatické preparáty - jeden jsem užívala 16 měsíců - proti kvasinkám ve střevech, a druhý jsem užívala půl roku - antibakteriální preparát - na močový měchýř. Až teď při tom mém pátrání jsem zjistila. že tento přípravek také působí proti Helikobakteru pylori. Spojila jsem se tedy s jedním lékařem - chirurgem - z naší nemocnice, který se už víc jak dvacet let zabývá homeopatií a zeptala jsem se ho, jestli je možné, aby mně ty dva preparáty tak pomohly od potíží se zažíváním. Jednoznačně mně tuto mou domněnku potvrdil. - Nemůže jít o placebo efekt - užívala jsem oba přípravky na něco jiného - ne na zažívání (a nakonec - u kojenců a zvířat placebo efekt taky není možný a výsledky jsou naprosto evidentní).
No - je mně jasné, že všichni ti, kdo opovrhují homeopatií a neuznávají ji řeknou, že to u mně bylo psychické - i přes veškeré laboratorní výsledky. Vůbec mně to nevadí. Je mně totiž srdečně jedno, co mně pomohlo, pro mně je nepředstavitelně důležité, že mohu čím dál víc a hodnotněji jíst. Nikdo si neumí představit, jaký je to pocit, moci po 25 letech šíleně přísné diety téměř normálně jíst. Moci si vzít kousek chleba, trochu rostlinného másla, čokoládový bonbon, banán....... Připadám si neustále jako ve snu.
Ještě k té psychice - myslím si, že kdyby se můj zdravotní stav neodrazil na mé psychice, nebyla bych normální. - Ale musím říct, že v posledních měsících jsem prožívala neuvěřitelně silný stres (spojený s mým osobním životem) - a přesto se můj zdravotní stav zlepšil. Takže tohle by asi pokulhávalo.
Tak tedy - momentálně prožívám obrovský pocit štěstí, věřím, že se celkově úplně fyzicky "vzpamatuji" - mám na mysli imunitu atd. Dělám si velké plány co všechno začnu podnikat, jak budu i cestovat atd., atd. - Všechno bude sice značně omezené financemi, protože jakožto důchodce to budu mít všechno hrozně ztížené - při všech těch nových výdajích, které na důchodce vláda uvalila, ale jsem rozhodnutá začít normálně žít, což jsem doposud nemohla.
Doufám, že to všechno nezakřiknu tím, že to zveřejňuji.
Přece jen ještě něco k té homeopatii. Je zajímavé, že někteří lékaři, vědci, lidé, homeopatií opovrhují, prý proto, že její působení nelze vědecky prokázat.
Dostávám transfer faktor - musela jsem podepsat prohlášení, že svoluji s jeho aplikací, i když - řeknu to svými slovy - věda dokáže zkontrolovat pouze to, co jí její momentální možnosti-schopnosti dovolí (vyrábí se z krve od cca 7 dárců).
Jsem přesvědčená, že v ne moc daleké budoucnosti se prokáže, jak homeopatie působí. Je škoda, že u nás je tak opovrhovaná, když v cizině se vyučuje i na vysokých školách, lékaři s úspěchem kombinují léčbu klasickými léky s homeopatií a v Londýně je např. i homeopatická klinika. (Fridjof Capra: Bod obratu, str. 55: Vědci se nikdy nesetkají s pravdou, ale s omezeným a přibližným popisem reality.)
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Jirka* Jirka* | 22. dubna 2008 v 13:29 | Reagovat

Dobré zprávy, to jsem rád a gratuluji! Homeopatii zatím osobně moc nevěřím (také proto, že s ní memám tolik zkušeností), ale neznamená to, že by nemohla mít dobré výsledky. Léčit se má vším, o čem lidstvo ví, že stav nezhorší - i když se často dostává do úzkých, kdy neví, jestli ten stav zlepší (homeopatie a různé další druhy alternativních léčitelství). Mám rád seriál Dr.House - vzpomněl jsem si něj - nejspíš pro ty netradiční postupy při uvažování ohledně diagnóz.

Dobrou chuť přeji! ;-)

2 Lenka Lenka | Web | 22. dubna 2008 v 20:31 | Reagovat

Lékaři léčí, ale člověk se nakonec musí uzdravit sám.  :-) Je ještě něco .... o čem ví jenom dobří lékaři, dobří homeopaté, někteří léčitelé a někteří uzdravení ........  :-)

Tak jen pomalu, pomalu, Hančí, ať se nám nepředávkuješ dobrotama. :-)

3 Děd nevěd Děd nevěd | E-mail | Web | 22. dubna 2008 v 22:04 | Reagovat

Hančí, toho Helikobaktera (říkal jsem mu "helikoptéra", protože jsem měl skutečně pocit, že mi v žalidku krouží dvě vrtule:-)) jsem měl také. Bylo to drsný, ale trojkombinace antibiotik ho vyhnala.

Očekávám, že nám nyní budeš dělat chutě s Tvým jídelníčkem:-).

4 anina anina | 23. dubna 2008 v 8:11 | Reagovat

Ahoj hančí, tak tady mám radost s tebou..a jakou, kéž bys od těch potíží měla konečně víc a víc klid.

Je úplně jedno, co je to, co člověku pomůže, ale hlavně, že je to ono...

5 zcr zcr | Web | 23. dubna 2008 v 10:10 | Reagovat

Hanci, to je skvělé, že se Ti to začíná lepšit!

Také si myslím, že je nakonec jedno, co pomohlo, hlavně že to pomohlo, ale musím se zastat vědy: homeopatií jsem se sice nikdy nijak nezabýval (krom mimoděčné znalosti několika základních principů (viz ten známý vtip, jak se vaří homeopatická kuřecí polívka: no to se dá do hrnce vařit voda, a do okna se zavěsí hubené kuře tak, aby jeho stín dopadal do té vařící vody...), ale jako přírodovědec k ní mám velkou nedůvěru. Totiž ta neprůkaznost může v praxi vypadat tak, že u dvou jinak co nejpodobnějších skupin, kde jedné podáváš homeopatikum a druhé něco zcela neúčinného (pokusy můžou být tak rafinované, že nejenže pacient neví, zda dostal lék či "placebo", ale nemusí to vědět ani ten, kdo test provádí (vzorky připraví někdo jiný, než je podává), aby nějak nenaznačil... atd) a dopadne to tak, že prostě NEPROKÁŽEŠ rozdíl ve výsledném stavu osob v jednotlivých skupinách, pak to prostě obecně nefunguje. V tomhle prostě statistiku okecat nejde, a pan Capra s tím nic neudělá :-) Ovšem záleží vždy na provedení experimentu, ale to je tak u všeho.

A pokud to v konkrétním případě zafunguje, neplyne z toho obecně moc pro metodu jako celek (ta k uznání nutně potřebuje "statistickou významnost"), protože prokázat kauzalitu (tj. že opravdu pomohlo homeopatikum) není nijak snadné, musely by se spolehlivě vyloučit ostatní vlivy, a i tak je pořád ve hře náhoda.

Ať je to jak chce, už se těším na čím dál tím lepší zprávy o Tvém zdraví! Užívej to krásné jaro.

6 hanci hanci | Web | 23. dubna 2008 v 10:32 | Reagovat

Odpovím vám hromadně. Všechny hrozně moc zdravím a moc vám děkuji.

Chtěla bych říct, že si vůbec nikdo neumí představit, co prožívám. Pořád si to ještě neodkáži plně uvědomit, protože to zlepšení proběhlo tak hrozně rychle. Poslední záchvat velkých bolestí a několikadenní nejedení jsem měla v říjnu loňského roku. Doufám pevně, že byl skutečně poslední.

Nejhorší je, udržet se a nepřehnat to s jídlem. Neumíte si představit, co je to za lahůdku - chleba s máslem!! Pořád mám pocit, že se probudím a ocitnu se v té předešlé hrůze.

Je mně fakt jedno, co mně pomohlo. Vychází mně ta homeopatie, protože jsem vůbec nic jiného nebrala. Placebo to být nemůže, protože jsem to brala na něco jiného, na zažívání jsem při tom ani nepomyslela. Docela mně to teď dalo práci, abych si to uvědomila a začala pátrat, na co  na všechno ty preparáty mohou působit. Třeba se skutečně v budoucnu zjistí, jak to působí.

Pro mně je důležité, aby mně to vydrželo, aby to nebylo jen přechodné, aby to nebylo jenom potlačené.....

Moc věřím, že ne.

Zcr - srdečně jsem se zasmála tomu vtipu - neznala jsem ho. díky.

Včera jsem byla na oslavách narozenin - z bývalého pracoviště. Bylo to úžasné, úplně jinak jsem to prožívala, připadala jsem si "normální" - jedla jsem drůběží šunku, chleba, veku - ale co bylo nejhlavnější - pila jsem po 25 letech bílé víno!!!!! Neumíte si skutečně představit ten pocit. ZAČÍNÁM ZNOVA ŽÍT !!!!!!!!!!! Asi se fakt zblázním radostí.

7 val val | 23. dubna 2008 v 13:40 | Reagovat

jo jo jo :-))))))

8 hanci hanci | Web | 23. dubna 2008 v 15:43 | Reagovat

val - díky - až se zblázním, poznáte to tady :o)))))

9 anina anina | 23. dubna 2008 v 18:26 | Reagovat

No nazdar...

10 Marie Marie | E-mail | 23. dubna 2008 v 22:13 | Reagovat

to jsem ráda jaká změna nastala...asi bych nahlas křičela hurá.... nevzdala si a vyhrála...jak to bylo v Babičce.... štastná to žena...se z tebe stala....užívej užívej užívej..mám s tebou radost

11 hanci hanci | Web | 24. dubna 2008 v 12:24 | Reagovat

Marie - moc děkuji!

12 EVA EVA | 25. dubna 2008 v 18:47 | Reagovat

Gratutuji k takovému uzdravení.Je to paráda ,když se to takhle povede.Homeopatikum, když se prý trefí to správné, tak prý může opravdu vyléčit.Taky je to tvoje zásluha ,že jsi vydržela držet tak přísnou dietu.Také bych si přála se uzdravit, ale nějak se nedaří. Stále říhám, kudy chodím.Zdravím všechny slinivkáře a přeju hodně zdraví. EVA

13 duna duna | Web | 25. dubna 2008 v 23:00 | Reagovat

Ráda tady čtu takhle dobré zprávy :-) Jakožto ohledně jídla notně poživačný jedinec si nedokážu představit, že bych nemohla jíst to, co mám ráda, takže tfuj tfuj tfuj, ať zdraví slouží co nejlíp! A dobrou chuť :-)

14 Vlasta Vlasta | E-mail | Web | 26. dubna 2008 v 17:10 | Reagovat

Hančí, taky čtu ráda dobré zprávy, takže mám radost za tebe. Dovedu pochopit, jak si člověk najednou užívá zakázaného jídla, které je navíc pro jiné naprostou samozřejmostí.

15 hanci hanci | Web | 28. dubna 2008 v 9:11 | Reagovat

Všechny zdravím a děkuji za přání. - No, po 25 letech příšerné diety, bolestí, záchvatů atd. atd. - jsem skutečně jako znovu narozená. Nemohu se toho pocitu nabažit. - Všem přeji hodně zdraví.

16 Lenka z Lulea Lenka z Lulea | E-mail | Web | 28. dubna 2008 v 23:19 | Reagovat

Milá Hančí, tohle byla zpráva dne i když to čtu se zpožděním. Moc ti to přeji a doufám, že to vydrží. nejsem gastroenterolog, homeopatii jsem nestudovala a nepoužívám ji, dokonce ve Švédsku je zakázaná podávat lékaři, neboť její efekt není vědecky prokázán. Ale možná jednou bude, co já vím. Já sama si teda radši na angínu vemu penicilin než miliontý otisk něčeho, ale pakliže to někomu pomáhá a neublíží, proč ne. Dokážu si i představit jiné mechanismy, proč je ti líp, ale byla by to jen polemika. Já svým pacientům říkám, že bolest v těle ovlivňuje to, jak se má duše. A i nazpěět, duše ovlivňuje to, jak se má tělo. Myslím, že tvoje krásná duše hodně pomohla tvému tělu.Hlavně, ať je ti dobře.  A posílám ti naší první sněženku za domem. :-)

17 Taky Hanka Taky Hanka | 30. dubna 2008 v 0:46 | Reagovat

Homeopatie je prostě homeopatie, třepetání s kapkou vody a voda má prý pamět. .Mé zkušenosti s homeopatií ,jsou že účinkuje bohužel i velice razantně, a pak vás homeopaté doléčují, a někdy je to i pro ně oříšek.Ona totiž v počátcích vyvolává zhoršení příznaků a později to vyšší potencí léčí. Že to vyvolání příznaků může mít opravdu fest průběh jsem si zažila 2x jednou homeopatický preparát na srdeční pleteň se zátěží difterického toxinu, měla jsem pocit , že mě to po aplikaci urve srdce. A potom nějaký preparát na EBV viry , no a ono se dostavilo ve své aktivaci.Tak s homeopatií už taky pomalu a rozvážně i na ní musí být organismus silný a postupovat pomalu, ona skutečně funguje. Jsou různé školy a typy. Hančí a ta léčba transfer faktorem ,  to asi dávají v transfuzích?

Já jsem někdy naprosto přitahovaná způsobem jak se léčí, jak se to vymýšlí, a tak se v tom babrám, což, když má člověk sám potíže asi není pro něj nejlepší.No, někdy je to silnější než já a lékaři to nechápou, tak už je předem omlouvám a prostě pak vycouvám i k jiným zajímavým alternativám . Např. vstávat brzo ráno okolo 5 hodin , kdy je největší energie pro den, tak to se musím teda nutit, mám naprosto přeházené biol. hodiny.Tak zdravím Hančí zase z noci /chodila jsem v noci po sídlišti a mládež chodí jako ve dne, má to výhodu, že nejezdí auta/ Přeji všem krásná jarní a letní rána.

18 hanci hanci | Web | 1. května 2008 v 18:53 | Reagovat

Taky Hanka - já taky homeopatii věřím - pomohla mně už vícekrát - a není to žádné placebo!! ani náhodou!! - Ano, máš pravdu, když je to ten pravý preparát, tak se nemoc zhorší - a až teď, jak jsi to řekla, jsem si uvědomila, že se mně také všechno zhoršilo - měla jsem několik záchvatů po sobě - jenže, já jsem ten preparát právě nebrala na zažívání, takže jsem to netušila - až když mně to pak pomohlo, tak jsem začala pátrat, po čem se mně ulevilo - a nic jiného jsem nebrala, takže to musela být ta homeopatie. Až následně jsem zjistila, že ten preparát, který jsem brala na moč. měchýř účinkuje také proti Helikobakteru pylori. No, je mně úplně jedno, jestli si ze mě někdo dělá legraci, že tomu věřím. Kojenci a zvířata si nemohou nic vsugerovávat a taky jim pomáhá. Jednou se na to přijde, čím to je. -

Transfer faktor se aplikuje v injekcích. Taky doufám, že když budu moci hodnotněji jíst, že ho nebudu potřebovat.

Moc zdravím.

19 hanci hanci | Web | 1. května 2008 v 19:04 | Reagovat

Lenko - moc děkuji za příspěvek. Tak moc ráda bych s tebou právě o tomto víc povídala!!

Homeopatie není vhodná na všechno, musí se rozlišovat, kde ano a kde vůbec ne. Je velmi vhodná na chronické stavy - na akutní moc ne. Je na delší dobu užívání. - A hlavně, je škoda, že si někteří rádobyodborníci z toho dělají dobrý zdroj příjmu - a nerozumí tomu dobře. A tím jí škodí.

Prožívala jsem právě v době, kdy u mně došlo ke zlepšení obrovský stres - a pořád to ještě doznívá. Tak nemůžu uvěřit, že bych si nějak pomohla právě já sama. Copak je možné, aby kvasinky a Helikobakter p. vymizely samy od sebe? to se mně zdá naprosto nemožné. - Na druhé straně jsem prodělala za poslední rok obrovskou vnitřní změnu. - Nevím - raději se snažím o tom nepřemýšlet, hlavně že mohu víc jíst.Pořád pomalu zjišťuji, co mohu a co ne. Je to obrovská změna pro můj život, protože většinu potravin mohu jíst. Jsem v tomto směru moc šťastná.

Moc ti děkuji za návštěvu a sněženku - a moc zdravím.

20 Sára Sára | Web | 3. května 2008 v 21:53 | Reagovat

Milá Hančí.To jsou prostě skvělé zprávy..dostala jsem chuť na chleba s máslem tak jdi na to.

Vše už bylo řečeno, nemohla jsem jen odolat všeobecné radosti.

Já homeopati věřím.Asi je to tím, v jakém oboru v medicíně se pracuje,,já v "chronickém" a tam je skutečně využití často pomocí.

Je to ale velká věda, která se studuje mnoho let. A souhlasím s tím, že mnozí..zvláště po revouci s rychlokursy..nadělali homeopatii nedobré jméno.Přesto , kdo chce má i u nás možnost. A stejně každému "funguje" v co vnitřně věří. Mnoho lidí prostě věší tabletce..a ta jim skutečně pomáhá víc ne tém "alternativním"

Přeju krásný čas se vším tím dobrým co teď můžeš jíst!!

21 hanci hanci | Web | 4. května 2008 v 9:58 | Reagovat

Sáro, neumíš si představit, jakou radost jsi mně udělala - právě ty!! Já jsem homeopatii nevěřila, až jsem se sama přesvědčila - s tím močovým měchýřem před cca 10 lety. Klasické léky vůbec nezabíraly, homeopatii jsem v té době vůbec nevěřila - pomohl až čtvrtý preparát, když už jsem to naprosto vzdala - a deset let jsem měla pokoj - bylo to taky jako zázrak. Máš pravdu, homeopatie je hodně složitá a málo kdo jí rozumí tak, aby mohl skutečně pomoci. Také lékař potřebuje na pacienta hodně času - v prvním sezení i více hodin - proto je to v dnešní době nepředstavitelné, aby  lékař věnoval pacientovi tolik času. Pořád tvrdím, že se v budoucnu zjistí, proč hom. pomáhá. Mně je to opravdu jedno, mně pomohla už nejednou a to je pro mě rozhodující. A také - ano - je výborná právě u chronických stavů, kde klasické léky jenom potlačují příznaky, původ neléčí.

Moci jíst pestřejší stravu je skutečně úžasná věc. Hlavně zeleninu a ovoce!! A chleba - to je asi vůbec nejdůležitější!!

Moc zdravím a přeji krásný sluneční den.

22 Sára Sára | Web | 5. května 2008 v 0:13 | Reagovat

V některých oblastech jsme my Češi ( nebo je to tou minulostí ?) fakt strašně zabednění. Kolikrát si říkám, jak úžasné by bylo přijmout v medicíně otevřenější názory bez předsudků.Opravdu si umím představit ( a je mou touhou pracovat v takovém zařízení) to, že pacient nebude nevědomou ovcí, ale samostatným myslícím člověkem , který bude spolurozhodovat o svém léčebném postupu v týmu odborníků z oblasti medicíny "klasické" i alternativní. Prostě si ( na základě ústavy :o)) vybere jak se chce léčit a také za to ponese samozřejmě zodpovědnost. Je to přeci jen a jen naše zdraví. Vůbec nepreferuji alternativu .

Jen mám mnoho zkušeností i z této oblasti a jasně mohu potvrdit , že s mnoha chronickými nemocemi si prostě my západní lékaři nevíme rady.

Je samozřejmé, že nepřijimání jiného druhu léčení vede k tomu, že se do oblasti alternativy dostane opravdu kdokoliv. Podvodů je jistě mnoho, protože není asi lepší "zákazník" než člověk zoufalý ,v nemoci.

Myslím ale , že v poslední dobře se opravdu množí lékaři, kteří studují i jiné přístupy .

Mě by se skutečně líbila kombinace..akutně- klasika ( bezpochyby v akutních problémech skutečně nemá západní medicina konkurenci..Číňani těžce platí za naši medicínu v Číne) ale  potom, u chronicity nebo následné péče apod..může nastoupit možnost zvolit i alternativu.Bez předsudků, kritiky ze strany lékařů, beze strachu.

Myslím, že v atmosfeře všeobecné důvěry v prosté vyléčení jakýmkoliv způsobem, by se všichni nemocní skuteně cítili lépe.

Hančí. Držím palce ve všem co v životě prožíváš.

23 hanci hanci | Web | 5. května 2008 v 12:17 | Reagovat

Sáro, tak moc děkuji za tento komentář!! Tak mně mluvíš z duše!!! Nejvíc ze všeho mně vadí, že velká většina lékařů zachází s pacientem jako s porouchanou věcí, s ovcí bez mozku a schopnosti sám uvažovat. Uráží mě to!! Hrozně moc. Jak nádherná by byla možnost spolupráce pacienta s lékařem!!

Mám knížku o homeopatii od anglického lékaře - internisty a zároveň homeopata. Ten neustále, snad na každé druhé straně upozorňuje, že homeopatie není všelék, že je často nutná kombinace klasických léků, neustále upozorňuje, že jakmile během pár dnů nemizí příznaky, je nutné jít ke klasickému lékaři, že je vhodná hlavně  pro chronická onemocnění atd. , atd. - prostě ideální přístup k pacientovi.

Přesně to popisuješ - u nás je naprosto ideální půda pro šarlatány, kteří vydělávají na zoufalství nemocných lidí - hlavně chronicky nemocných, se kterými se klasičtí lékaři už většinou nechtějí vůbec zabývat.

Hrozně moc ti děkuji, závidím tvým pacientům.

Moc zdravím.

24 Dáša Dáša | E-mail | 26. května 2008 v 10:28 | Reagovat

Drahá Hančí,

moc ráda jsem si přečetla, že vám je konečně lépe. Z celého srdce vám to přeju, užívejte života plnými doušky,hodně štěstí.Moc vám fandím, díky za vaše stránky. Dáša

25 hanci hanci | Web | 6. června 2008 v 10:01 | Reagovat

Dášo - díky moc - totéž přeji i já vám a srdečně zdravím.

26 Jirka Jirka | E-mail | 10. června 2008 v 17:26 | Reagovat

zdravim zjistili mi zanet slinivky a potreboval bych par rad jak dodrzovat dietu a jakou dostal jsem tobolky helicid20. diky za rady na email Jirka z Mar. Lázní

27 marta marta | E-mail | 24. září 2008 v 15:29 | Reagovat

Ahojte Hanči,měla jsem nedávno akutní pankreatitídu a když jsem hledala na internetu nějaké recepty abych si vzhledem ke své zatracené dietě toho jídla aspon trošku užila,tak jsem narazila na váš blog,Moc vám děkuji za těch pár receptů a přeji vám hodně krásných dní bez bolestí a utrpení,kreré tato nemoc provází .Hezký den,Marta ze Zlína.

28 Inka Inka | E-mail | 1. dubna 2009 v 20:33 | Reagovat

prosím Hanči, nenapsala byste mi na mail ten homeopatický lék, co vám pomohl ....mám taky helicobakter a ani antibiotika nezabrala...děkuji a přeji vše hezké .Inka

29 hanci hanci | Web | 2. dubna 2009 v 16:19 | Reagovat

Jirko - našla jsem tvůj dotaz až teď. Moc se omlouvám. ale stejně nemohu dát jiné rady, než které jsem dala na tomto blogu - ve všech článcích o slinivce.

Marto - moc děkuji za přání - totéž přeji já vám.

Inka - to co po mě chcete, je hodně těžké. S homeopatií to není jako např. s antibiotiky. Každému člověku pomůže něco jiného - je to hrozně individuální. Právě proto si myslím, že se homeopatii budou lékaři hodně bránit - potřebovali by ke každému pacientovi mnoho a mnoho času.

Mně pomohla Sepia officinalis 9 CH a Capsicum annuum 9 CH. Ze začátku nějakou dobu 3x denně 1 kuličku, pak 2x denně 1 kuličku, posléze 1x denně jednu kuličku. užívala jsem to na něco úplně jiného a po roce a půl se mně naprosto zlepšilo zažívání. Ale to vám nemusí vůbec pomoci, je potřeba zjistit, který preparát by byl vhodný právě pro vás. Je potřeba nalézt dobrého homeopata, ne nějakého "rychlokvašku" (jak jim říkám) - to v žádném případě.

30 milada milada | E-mail | 30. dubna 2009 v 20:10 | Reagovat

Mila pani Hanicko,
zcela nahodne jsem si precetla Vase zkusenosti a temer jako kdybych cetla svuj zivotopis...Pres 30 roku me trapi podobne potize, ktere se postupem casu zhorsovaly a momentalne prechazim na mixovanou stravu a od leta se nemuzu zbavit vahoveho ubytku asi 10 kg. Hlad mam od rana do vecera, ale je jenom par veci, kterych muzu konzumovat(sucha veka,kureci varene maso,bramborova kase,ryze,testoviny). Vadi mne uz vsechny typy syru, jogurtu, mleka..tuk uz vubec nemuzu pouzit-vse na vode (varene nebo dusene v pare). Zeleninu jim pouze varenou, ovoce temer zadne, pouze kompot bez cukru.Nemohu vubec nic sladkeho a myslim, ze to telu chybi, ale nevim, jak si s tim poradit. Pritom bych mela na sladke hroznou chut, ale je mi po tom hned spatne. Pred kazdem jidle musim uzivat Panzytrat a po jidle Espumisan. Pravidelne navstevuju gastroporadnu,kde mi spis pridavaji prasky nez by mi pomohli od potizi..mam prokazanou chronickou pankritidu, zaludecni neurozu a strevni potize. Naucila jsem se temito potizi zit, jen to hubnuti mi dela starosti a take me oslabuje. Homeopatii jsem vzdy verila, ale na zazivani jsem to nikdy nemela moznost zkusit...moc by me pomohla rada, ktera homeopatika bych mohla brat. Vim, ze je to u kazdeho cloveka jine, poprosim Vas popripade o kontakt, kdo by me poradil.
Dekuju za jakoukoliv radu, velice me pomaha i to, ze vim, ze moje potize maji ji jini lide, nebot lekari cloveku casto neveri a mysli si, ze clovek schvalne nechce urcite veci jist.

31 hanci hanci | Web | 3. května 2009 v 22:50 | Reagovat

Paní Milado - je mně moc líto, že máte takové trápení. Mně se daří nesrovnatelně lépe a po víc jak dvaceti létech mohu jíst - sice s trávicími enzymy - beru Pangrol 20 000 cca 4 tablety denně (plus ještě 2x denně Isochol) - téměř všechno. Samozřejmě s mírou, nic nepřeháním, ale mohu okusit všechno - i sladké, které jsem dřív také vůbec nemohla.
Kdybyste chtěla zkusit homeopatii, zkuste následující:
IPECACUA CH 15 - 1 globule večer - dlouhodobě - několik měsíců

IRIS VERSICOLOR CH 15 - 1 globule večer po dobu 8 měsíců

MERCURIUS SOLUBILIS CH 9 - po dobu 7 dní - 3x 1 globule, pak po dobu 14 dnů - 2x 1 globule, pak po dobu 14 dnů - 1x 1 globule; pak přejít na MERCURIUS SOLUBILIS  CH 15 - dlouhodobě - několik měsíců

Nevím, jestli znáte pravidla užívání homeopatie, raději vám je tady napíši.

HOMEOPATIE
Jak se má správně užívat

•    nikdy granule nebrat do rukou
•    ústa musí být naprosto čistá (je dobré je vypláchnout čistou vodou)
•    granule se nechají volně rozpouštět v ústech (nejlépe pod jazykem)
•    zubní pasta nesmí obsahovat mentol, nejlepší je specielní homeopatická pasta; nesmí se jíst nic s mentolem – bonbóny atp.
•    užívá se buď 15 min. před jídlem nebo 2 hodiny po jídle (nebo alespoň 1/2 hod.) – nejlepší je v období mezi jídlem, největší účinek je při užívání v době co nejdelší od jídla (doba se počítá od úplného vstřebání granule – až je granule vstřebaná, pak se začne odpočítávat 15 minut….)

32 Mirek Mirek | E-mail | 27. června 2009 v 8:02 | Reagovat

Dobrý den,
náhodně jsem natrefil na tento blog a přečetl jsem si stejné potíže,které jsem zažíval i já i co se týče neschopnosti strávit potravu. Poradím co mně až neuvěřitelně pomohlo a nikdy bych tomu plně nevěřil, kdyby mi to někdo poradil. Začal jsem užívat čaj od Popova na slinívku za 39 Kč,okamžitá úleva a od té doby už několik let klid. Poradil jsem to i třem svým kamarádům a ten samy výsledek. To je moje zkušenost.

33 hanci hanci | Web | 28. června 2009 v 16:34 | Reagovat

[32]: To je výborné, název čaje jsem si napsala, abych mohla případně předávat dál. Přeji i nadále nejlepší zdraví.

34 Sybilla Sybilla | 3. července 2010 v 12:33 | Reagovat

Už dlho si nenapísala ako sa ti darí v tvojej slinivkovej anabáze. Nielen pre teba, ale aj pre iných čo sem zablúdia s problémami so slinivkou, by som dala do pozornosti výbornú stránku s receeptami na nielen chorú slinivku:
http://www.varimezdrave.cz/
Keby som chcela vyriešiť problém so slinivkou, preštudovala by som túto stránku a najmä jej podnenú diskusiu, kde odpovedá zaujímavý človek:
http://www.zdravi-az.cz/
Po toľkých rokoch problémov a liečenia, nie však vyliečenia, by som hladala inú cestu ako cestu MUDR-cov. Prajem veľa úspechov do ďalších dní.

35 hanci hanci | Web | 4. července 2010 v 20:33 | Reagovat

[34]: Srdečně zdravím. Daří se mně dobře, co se týká slinivky. Držím sice dietu, ale velmi mírnou. Sem tam mohu jíst i v restauraci, což jsem celá ta léta nemohla. Ale když jsem teď byla týden v nemocnici, zažívání se mně rozbouřilo - zřejmě dávají do omáček a polévek - možná do všeho - nějaké umělé ochucovadlo, nevím. Doma to nepoužívám. Nemohu např. vůbec ovocné čaje - to je barveno a ochuceno chemicky a to mně dělá hodně zle. Nemohu např. cibuli, česnek, papriku. Ale mohu klidně kedluben, květák, brokolici atd.Zkrátka - věci, které nemohu, jsou v nepatrném množství, tak jsem skutečně šťastná.
Teď mně zjistili chronickou boreliozu - a ta mně dělá velké potíže. Z toho jsem nešťastná, ale doufám, že se to taky vyléčí a budu pokračovat v "normálním" životě.

36 Ilona Papežová Ilona Papežová | E-mail | 9. prosince 2010 v 21:28 | Reagovat

[30]:Zkusila jste ta homeopatika?Pomohlo to?

37 hanci hanci | Web | 12. prosince 2010 v 15:23 | Reagovat

[36]:Homeopatie pomohla - vše zklidnila - ale nevyléčila. Ono je nejlépe kombinovat klasické léky a homeopatii.
Pomohla mně ATB, která jsem dostala na boreliozu - Azitrex 500 - po vybrání příslušné dávky mohu jíst úplně všechno a bez trávicích enzymů. - Ta ATB jsou určená k léčbě Helikobakteru pylori!! Takže tento prevít mně všechno způsoboval.
Přeji hodně štěstí v léčbě.

38 hanci hanci | Web | 12. prosince 2010 v 19:16 | Reagovat

[36]:Paní Papežová - mail, který jsem vám poslala na udanou adresu se mně vrátil jako nedoručitelný.
Teď nebudu několik dnů doma - tedy ani na PC.

39 SergiooC SergiooC | E-mail | 16. ledna 2017 v 18:53 | Reagovat

I found this page on 16th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

40 TomkoG TomkoG | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 12:00 | Reagovat

Máte spoustu zajímavých článků

41 hanci hanci | Web | 13. září 2017 v 15:03 | Reagovat

[40]: Až teď jsem přišla na Vaši pochvalu - s velkým zpožděním mnohokrát děkuji a srdečně zdravím.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama