Transfer II

1. března 2009 v 19:58 | hanci |  Umění
Pasik4a mě prosil o další obrazy z této výstavy, Emko se ptal na M. Kolářovou. Tak jsem se rozhodla sem vložit další fotky, které jsem udělala na výstavě, i když úplně všechny malíře to nezahrnuje.

M. Kolářová: Objekty (1-10), r. 2007-2008

P. Šalanda: Hlava III, r. 2007
F. Černý: Pokoj I: r. 2008
F. Černý: Pokoj II, r. 2008
M. Salajka: Dušičky II, r. 2008
M. Polách: Fokus 6, r. 2008
R. Franta: Rondione + Hirst, r. 2008
Z. Daněk: Zmrtvýchvstání, r. 2008
Mikuláš: Fake of I, r. 2008
A. Anderlová: Benzínka, r. 2008
J. Valečka: Hořící čarodějnice, r. 2006
L. Mifek: Vandal ve Slimákově, r. 2008
Z. Beran: Promenáda žlutého tahu, r. 1986
F. Kudrnáč: Venuše v modrých džínách, r. 2007
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Henry Psanec Henry Psanec | Web | 2. března 2009 v 1:12 | Reagovat

Kdysi jsem tam byl na Kokoliovi, ale moc jsem z něj neměl, protože jsem se těšil, že odtud pojedeme s O. Slabým, Katkou T. etc na Bítov - snad mne omlouvá fakt, že jsem tam měl poprvé potkat Pavla Šruta...

Jakou technikou jsou namalovány ty obrazy F. Černého, prosím pěkně? (Že jsou takové prostorové.)

2 # michal # michal | Web | 2. března 2009 v 1:40 | Reagovat

Asi airbrush, kombinovaná s malbou. Ale technika je vedlejší. Používá fotografický vtip: objektiv s malou hloubkou ostrosti. Ve fotografii to znamená, že zaostřené jsou pouze objekty v jedné vzdálenosti, ostatní je rozostřeno. Černý to v malbě to imituje ostrou kresbou, plus "rozostřeným" stříkáním.

3 # michal # michal | Web | 2. března 2009 v 1:46 | Reagovat

(((Fakt, žes měl potkat Pavla Šruta tě neomlouvá. Kokolia je jednička)))

4 Henry Psanec Henry Psanec | Web | 2. března 2009 v 2:21 | Reagovat

Inu, na mém žebříčku je Zlá milá s věnováním výš než K.

5 Pasik4a Pasik4a | Web | 2. března 2009 v 14:00 | Reagovat

Presne jak pise m. dojem prostorovosti se timhle zuznim zaotreny hloubky dosahuje dost snadno. V malbe to de dosahnout bud rozmitim, neostrosti nebo lazurou (o ty ti urcite vic rekne Hanci), dalsi moznost je puvodni obraz namalovat napriklad na smirak (takovy ten "mlecny"), nebo tu prvni vrstvu s nim prekryt, pak to jednoduse muzes zalit lakem, ktery udela maly distanc nebo to zakslit a namalovat dalsi vrstvu na sklo. Zkousel sem posledni variantu, jen ciste technicky a vcelku funguje.

Jestli ale chces vedet jak to dela Cerny, tak se ho optej tu: Tady na ty strance je konktatk:

http://www.artlist.cz/index.php?id=1396

Jinak Tuckova me teda prekvapila, musim rict, ze opet, treba od Cernyho sem cekal jeho pohledy na balkonym, ktery sou pro nej do urcity miry typicky, tohle sem vubec necekal

6 Henry Psanec Henry Psanec | Web | 2. března 2009 v 14:49 | Reagovat

Inspirovali jste mě k tomu, že jsem si dal na plochu jeden takový svůj snímek se zaostřením na zadní listy velké rostliny, takže přední jsou krásně zeleně rozmazané.

7 bah bah | 5. března 2009 v 22:05 | Reagovat

Líbí se mi moc ty malby pana Kudrnáče, výstižné, výtečný postřeh "krásy" versus "krásy". Nutí mě to dlouho na jeho Venuše zírat a přemýšlet o nich.

Hanci a máš to výborně vyfocený.

8 Vineet Vineet | E-mail | Web | 14. října 2011 v 18:56 | Reagovat

Docela jsem o tom četl a souhlasím s tebou....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama